OE NIK HÖK | SZAKMA Az Óbudai Egyetem NIK HÖK szakmai oldala

Euronet Zrt.

2011. május 18., szerda

Ismertető:

Az Euronet Zrt. 2022 óta hivatalos képviselője Magyarországon a Genesys Telecommunications Laboratories szoftver alapú contact center specialista amerikai cégnek. 2007 – óta szoros kapcsolatot ápolunk a Genesys Professinonals Services-el, a Genesys professzionális rendszer telepítő, támogató csapatával. Az Euronet Genesys mérnökei e cég alvállalkozójaként az utóbbi 4 évben folyamatosan külföldi projekteken dolgoznak, mint szakértői csapat , Európa szerte.
A 10 főből álló mérnök csapat feladatai közé tartozik a külföldi és a hazai ügyfelek igényeinek teljes körű elemzése, konzultációs tevékenység alapján olyan komplett, a cég által fejlesztett/képviselt termékeken alapuló contact center megoldás kidolgozása, amely az adott ügyfél üzleti igényeire szabott.
Az Euronet Zrt. call/contact center divíziójának szakembergárdája jelenleg 10 fős mérnök csapatból áll. A cégvezetés kiemelkedően fontosnak tartja, hogy lehetőséget adjon a tehetséges pályakezdő fiataloknak az informatika és a távközlés ezen határterületének megismerésére. Rendszeresen fogad szakmai gyakorlatra érkező, illetve kooperatív képzésben részt vevő főiskolai hallgatókat, akik közül többen lettek a értékes tagjai csapatunknak, és dolgoznak cégünknél.

  • Téma: Contact center rendszermérnöki feladatok ellátása
  • Szakmai elvárások 1: Informatikai (fejlesztés, adatbázis kezelés) és távközlési ismeretek
  • Nyelvtudás: angol
  • Tervezett létszám: 1 fő
  • Képzési időszak: 5 hónap
  • WEB: http://www.euronetrt.hu

Jelentkezés: 
Román Gyula 
70-363-7575 
roman.gyula@euronetrt.hu